Connected Solutions

NoProtocol ontwikkelt digitale platformen en websites. We richten ons op de service-gebieden Content, Commerce, Communities en Campaigns. Bij deze gebieden zoeken we de juiste cloud-based marketing tools.

Onze aanpak noemen we Connected Solutions: voor iedere opdracht combineren we top-design met de ideale mix van leading cloud-technologie, samengebracht in een geïntegreerd en duurzaam platform. Doel: een ideale user experience en groei van uw organisatie.

Commerce Transacties en lead-generation
Communities Ledenorganisaties en social events
Content E-learning en entertainment
Campaigns Awarenes, activation en display

Connected Aanpak

Voor iedere opdracht bepalen we de juiste mix van custom development en out-of-the-box cloud systemen voor onder meer contentbeheer, klantbeheer en commerce. Voor het inrichten van uw platform maken we gebruik van een gecontroleerd proces.

Discovery

In deze stap bekijken we uw huidige digitale infrastructuur en uw strategische plannen voor de toekomst. We brengen in kaart welke veranderingen nodig zijn om uw doelstellingen (uw 'digital transformation') te realiseren.

Concept

Vervolgens beelden we deze veranderingen uit in visuele mockups (impressies). Dat doen we vanuit het perspectief van uw klanten, uitgebeeld in persona's. Hiermee ontstaat een gemeenschappelijke visie over de richting, zonder dat we ons verliezen in details.

Architectuur

Vanuit het concept wordt de architectuur van het nieuwe platform in kaart gebracht: de informatie-architectuur (welke content en diensten biedt u aan en wat zijn de onderlinge verbanden?) en de technische architectuur (welke cloud-oplossingen worden ingezet en hoe worden deze gekoppeld?)

Design & Development Sprints

Op basis van architectuur gaat het designteam aan de slag met het ontwerpen van de user experience en het development-team met de technische realisatie. Dat doen we met sprints, zodat de voortgang bewaakt kan worden en tussentijds bijgestuurd als nodig.

Growth

Na live-gang wordt er continu gemeten wat de resultaten zijn, zodat er verbeteringen kunnen worden doorgevoerd op het gebied van SEO, conversie en gebruiksgemak. Daarnaast kunnen marketing automation programma's opgestart worden voor het genereren van nieuwe leads en het behouden van klanten.